Archiwum
-
Colloquium
Tom 14 Nr 1 (2022)SPIS TREŚCI
Eunika Baron-Polańczyk
ODDZIAŁYWANIE ICT NA SZYBKOŚĆ OPEROWANIA INFORMACJĄ – PODOBIEŃSTWA OPINII UCZNIÓW I NAUCZYCIELI (RAPORT Z BADAŃ)
Witold Chmielewski
THE POLISH COLLEGE IN BEIRUT IN 1946–1948
Grzegorz Ciechanowski
DWIE DEKADY MORSKIEJ SŁUŻBY IKSA
Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal
THE INCLUSION OF RESPONDENTS IN QUALITATIVE PEDAGOGICAL RESEARCH. METHODOLOGICAL DILEMMAS AND LEGAL CONDITIONS
Elżbieta Gaweł-Luty
WYBRANE KONTEKSTY JAKOŚCI ŻYCIA
Marta Gliniecka
FOTO-TEKSTY STUDENTÓW PEDAGOGIKI JAKO PRETEKST DO REFLEKSJI I KONSTRUOWANIA AUTOPORTRETÓW FOTOGRAFICZNYCH
Anna Llanos-Antczak
EUROPEAN UNION BATTLEGROUPS – A DISILLUSION CORNERSTONE OF THE EU MILITARY CAPABILITIES
Andrzej Piotrowski, Łukasz Wirkus
STYLE RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I POCZUCIE WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI A WYPALENIE ZAWODOWE WŚRÓD PERSONELU KURATORSKIEJ SŁUŻBY SĄDOWEJ I SŁUŻBY WIĘZIENNEJ
Justyna Siemionow, Bartosz Atroszko
DETERMINANTY FUNKCJONOWANIA PSYCHOSPOŁECZNEGO WYCHOWANKÓW MŁODZIEŻOWYCH OŚRODKÓW WYCHOWAWCZYCH PODCZAS PANDEMII COVID-19
Marta Wiatr
PRZEGLĄD BADAŃ NAD ZDALNĄ EDUKACJĄ PROWADZONĄ W POLSKIEJ SZKOLE W PIERWSZEJ FALI PANDEMII COVID-19 – O PRYMACIE TECHNIKI I TECHNOLOGII NAD REFLEKSJĄ PEDAGOGICZNĄ