Tom 17 Nr 2 (2025): Colloquium

  1. E. Sapia-Drewniak – The legal and organizational foundations of the education of adults in the Interwar period (1918–1939)
  2. Z. Szarota, R. Cierzniewska – Adult educator – the problems of professionalization
  3. E. Buczko, J. Kowalczyk – Zarys psychologii wojskowej – historia, współczesne wyzwania i implikacje edukacyjne
  4. E. Podgórska – The sense of injustice in objective hermeneutics. The objective and subjective components
  5. A. Tychmanowicz, A. Goździewicz-Rostankowska – Aksjologiczne konteksty pacyfizmu i niestosowania przemocy (non violence) w społeczeństwie obywatelskim
  6. A. Skuzińska, M. Plopa – Klimat organizacyjny szkoły a postrzeganie wsparcia społecznego. Perspektywa uczniów i nauczycieli
  7. B. Walczak, J. Kołodziejczyk, A. Walczak, S. Tricas-Sauras – Sport activity and alcohol use among adolescents. Challenges to the education and prevention management
  8. A. Kurowska-Susdorf, K. Kwidziński – The Conceptualization of Well-Being in the Context of Green Lessons Project In Outdoor Education
  9. W. Wójcik, M. Sokołowski – Zdalnie po zdalnym? Perspektywa porównawcza pracy nauczycieli przed i po pandemii COVID-19
  10. B. Thoilliez – A Principled Plea for Analogue Study Practices in the Digital University
  11. D. Zaworska-Nikoniuk – Przyczyny, kategorie i skutki patostreamingu – analiza jakościowa wybranych treści źródeł medialnych
  12. A. Paprotny, M. Kopczewski – Szkoła jako środowisko zapewniania cyberbezpieczeństwa dzieci i młodzieży – zagrożenie patostreamingiem
  13. J. Siemionow – Formy i jakość kontaktów z rodziną w ocenie mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności
  14. T. Szubrycht – Analiza realizacji zapisów rosyjskich dokumentów strategicznych w odniesieniu do akwenów morskich
  15. T. Rudowski (recenzja) – Zwycięstwa nieuznane? Artykuł recenzyjny monografii Piotra Sieniawskiego pt. “De Facto States in the Post-Soviet Space: the Cases of Abkhazia and South Ossetia”
Opublikowane: 2025-05-22