Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
O Czasopiśmie
O czasopiśmie
Rada Redakcyjna
Rada Naukowa
Recenzenci
Strategia
Polityka prywatności
Otwarty dostęp
Standardy etyczne
Aktualny numer
Numery archiwalne
Strona archiwalna
Dla Autorów
Przesyłanie tekstów
Informacje dla Autorów
Procedura recenzowania
Opłaty
Wzory dokumentów
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 16 Nr 4 (2024): Colloquium
Tom 16 Nr 4 (2024): Colloquium
Opublikowane:
2024-12-30
Artykuły
Chiny jako kwestia wewnętrzno-międzynarodowa w polityce amerykańskiej 2024
Bohdan Szklarski
5-17
pdf (English)
ROLA PAKISTANU W CHIŃSKIEJ STRATEGII WOBEC OCEANU INDYJSKIEGO PO 2013 ROKU
Tomasz Dranicki
19-38
pdf
BRYTYJSKA POLITYKA ZAGRANICZNA A OCZEKIWANIA POLSKI W KWESTII BEZPIECZEŃSTWA MORSKIEGO – JAK NIE ZAWIERZAĆ WŁASNEGO BEZPIECZEŃSTWA MOCARSTWOM. PRÓBA USYSTEMATYZOWANIA W 85. ROCZNICĘ WYBUCHU II WOJNY ŚWIATOWEJ
Jerzy Będźmirowski, Miłosz Gac, Jakub Kufel
39-63
pdf
SPECYFIKA AUTORYTETU DOWÓDCY JEDNOSTEK/FORMACJI PŁYWAJĄCYCH
Stanisław Jarmoszko
65-89
pdf
FORMA MYŚLENIA I DZIAŁANIA PEDAGOGICZNEGO JAKO KATEGORIA PEDAGOGICZNA: TEORIA – PRAKTYKA – BADANIA
Dariusz Stępkowski, Jarosław Gara
91-109
pdf
W STRONĘ WARTOŚCI- POGLĄDY PRZEDSZKOLAKÓW NA TEMAT PATRIOTYZMU
Justyna Sala-Suszyńska, Julia Witkowska
111-122
pdf
„PRZEGLĄD POWSZECHNY” I JEGO ROLA W KSZTAŁTOWANIU SPOŁECZNEJ I OBYWATELSKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI MIESZKAŃCÓW II RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
Beata Topij-Stempińska, Łukasz Burkiewicz
123-138
pdf
MINDFULNESS JAKO PROPOZYCJA WSPIERANIA ROZWOJU SPOŁECZNEGO, EMOCJONALNEGO I POZNAWCZEGO DZIECKA W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM – PRZEGLĄD WYBRANYCH BADAŃ I PRAKTYK PEDAGOGICZNYCH
Sylwia Wilczyńska-Aleksandrowicz
139-155
pdf
WSPARCIE SPOŁECZNE NAUCZYCIELI A DOŚWIADCZANY STRES ZAWODOWY
Jolanta Szempruch, Beata Cieśleńska, Alicja Skibicka- Piechna
157-171
pdf
WSPARCIE EDUKACJI KULTURALNEJ, CZYLI CZEGO?
ROZUMIENIE EDUKACJI KULTURALNEJ I JEGO PRZEMIANY W PROGRAMIE MINISTERSTWA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO DOFINANSOWUJĄCYM ZADANIA Z ZAKRESU EDUKACJI KULTURALNEJ
Sylwia Słowińska
193-213
pdf
LUKA KOMPETENCYJNA – IMPLIKACJE EDUKACYJNE I PORADNICZE
Anna Wawrzonek
215-228
pdf
POCZUCIE SATYSFAKCJI ZAWODOWEJ NAUCZYCIELI, PEDAGOGÓW SPECJALNYCH JAKO ELEMENT BUDOWANIA ICH DOBROSTANU PSYCHICZNEGO. KOMUNIKAT Z BADAŃ
Ewa Bartuś
229-238
pdf
MYŚLI I ZACHOWANIA SAMOBÓJCZE A PERSPEKTYWA TERAPII POZNAWCZO-BEHAWIORALNEJ W WYBRANYCH JEDNOSTKACH DIAGNOSTYCZNYCH
Sylwia Michałowska
239-253
pdf
MOŻLIWOŚCI WDROŻENIA SYSTEMU TMSA W POLSKIM SYSTEMIE PENITENCJARNYM W KONTEKŚCIE BEZPIECZEŃSTWA PENITENCJARNEGO
Łukasz Roman, Maja Zawadzka
255-276
pdf
ZOBOWIĄZANIE SĄDOWE DO LECZENIA PRZECIWALKOHOLOWEGO Z PERSPEKTYWY KURATORÓW SĄDOWYCH
Radosław Breska, Wojciech Błażek, Rafał Terlecki, Łukasz Wirkus
277-295
pdf
„ODNOWIONE” INTERNATOWE UNIWERSYTETY LUDOWE W POLSCE W LATACH 1949–1952 – ZMIERZCH IDEI?
Tomasz Maliszewski
297-311
pdf
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Zgłoś Tekst
Logo AMW
Logo WNHIS